Manligt med mat?

Varför ska killar hela tiden överdriva och skryta om sin aptit?
Nästan alla killar jag umgås/har umgåtts med har varit väldigt stolta över sin manliga aptit och ingående berättat för mig om "den där gången när de minsann lyckades trycka i sig hur mycket mat som helst."
Och visst, det är ju inte som att de tar en tugga och sedan storknar av mättnaden, men mycket skulle jag väldigt sällan kalla det för. Jag äter oftast mer än matskrytarna!
Nu vet jag att jag har en "talang" för att äta mer än de flesta andra tjejer men det börjar ju kännas löjligt när man köper hem pizza och jag är den som får äta upp killarnas sista fjärdedelar av sina pizzor? Vad hände med all den där manliga aptiten???
När allt kommer omkring är det bara Teddy som brukar lyckas erbjuda en god match i ätning, där brukar jag tillochmed kunna förlora.

Men frågan kvarstår: Varför ljuga? Och vad är det som är så otrorligt manligt med att kunna äta mycket?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0