Mina djuriska sidor

Idag är jag en hund.
Nej, jag har faktiskt inte klätt ut mig utan har på mig (för att vara jag) fullt normala kläder.

Men jag känner mig änå som en hund idag.
Jag vill bli klappad och kelad med. Jag vill att någon ska gå ut och gå med mig och leka i alla löven på marken. Jag vill slicka någon på kinden och skrämma folk genom att plötsligt komma med min istapp näsa mot deras hals. Kort sagt, idag känner jag mig som en hund.

Men mest för att min näsa är kall...






On another note... Någon som har koll på hur lång tid det bör ta innan min väska är torr igen efter allt shampoo som spilldes ut i den igår. Inte för att jag har något emot en väska som luktar gott...?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahahaha, sötnosa <3

2008-09-30 @ 17:54:02
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0