Ryggkli och spamsms - serious business

Teddy:
:o
bleh offjävel!

Jag:
Hej teddy ^^;

Teddy:
Var har du varit de senaste dagarna då? Du har ju varit helt off :o

Jag:
Inte hemma ^^;
nej men jag har jobbat en hel del, varit ute och gått igår... gjort mer eller mindre korkade val .... det vanliga :P

Teddy:
1. Du har loggat in sen loggat ut på engång. 2. Jag har inte fått nått sms av dig! :o Helt otroligt
Vad har hänt?

Jag:
1. när då? :-O 2. jag har inte kommit på nåt dumt att skriva och inte ens fått kedjesms..? ^^;

Teddy:
1. Flera gånger! 2. Du brukar ändå skriva "Hej hur mås det" :o

Jag:

1. förlåt!

2. och du brukar sällan svara ändå -.-'


Teddy:
1. Hmm.. du får ge mig extra ryggkli om jag ska ta emot den ursäkten -.-" 2. Du vet att jag inte har några pengar på mobilen. Måste be pappa att ge mig en hundring annars går mitt kort ut nu. typ..



Nej, jag har inget vettigt att skriva. Och ja, jag tycker att min teddybjörn är söt när han tjurar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0