"Schema"???

Jag är så otroligt tråkig just nu att man skäms över att se mig. Varje dag är den andra lik, och jag skämtar inte när jag säger det.
Den här tiden ifjol såg mina dagar ut så här:
06.00 vakna, gå upp, göra sig iordning etc etc
06.56 hoppa på bussen och läsa metro
07.40 kliva av bussen och gå till skolan
08.30~16.00 skola
16.25 bussen hem
17.00 gå till jobbet
17.15-21.00 jobba
hem och sova (oftast med Marcus)

Visst, jag erkänner det var inte så jävla special special då heller men det är bättre än hur det är nu!

06.45 väckas av Jens väckarklocka, klä på sig
07.15 Släppas av hemma
07.30-16.30 Dator, ibland en promenad
16.30 Gå till jobbet
17.00-21.00 Jobba
Gå hem till Jens, kolla anime/film, somna framför sex and the city med hans snarkningar i örat.

Det är tragiskt! Och inte fan blir det bättre av att jag nu ska börja jobba 2 timmar tidigare varje dag.  GAHWD! Släpp ut mig ur detta inrutade fängelse! Ge mig ett roligt jobb!
Har sökt till en resturang i Bruksvallarna som öppnar i december, ska söka till Edsåsdalen som någonting. Ska söka till BigBoy bara för att iallafall inte börja på McDonalds.
Jag skulle vilja söka till Venuella men de söker inte personal och vad skriver man i en jobbansökan till en sexbutik? "Hej, jag heter Elisabeth, är 19 år och tycker om sex. Jag vet att ni inte söker någon just nu, men snälla låt mig hjälpa er att sälja dildos ändå!"?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0