Undrens tid är inte förbi

Jag var på jobbet i 12 timmar idag och det var länge sedan jag stått ut med att vara där mer än under paustiderna! Jag fick faktiskt göra något med händerna de första två timmarna! Visserligen bara en massa tråkigt pappersarbete men det var inte att sitta fastspänd i ett headset och låta monotont trevlig!
Sen fick jag sitta framför datorn och skriva av alla dessa papper och även det var över förväntan, även om vissa handstilar, formuleringar och stavfel fick mig att vilja gå bärsärk.
Jag behövde inte prata alls idag egentligen, något som min stackars hals var otroligt tacksam för då den bara hunnit insupa två tekoppar med honung på morgonen.
Vid 5tiden dök alla vanliga människor som har något som liknar ett liv upp. Däribland exet J som numera jobbar där. Han var faktiskt riktigt underhållande idag. Trots att vi egentligen inte tål varandra, men kanske har vi börjat fundera på att lägga det bakom oss? Hoppas går ju. Jag bryr mig inte längre och med tanke på sin förlovningsring borde inte han heller göra det. Kanske var det därför han köpte en bit bärpaj åt mig som tack för att jag hämtade ett glas vatten åt honom och följde med ut varje gång han skulle röka? Han körde mig tillochmed hem så att jag hinner sitta vid datorn någon sekund före Jens kommer hit och hämtar upp mig...

Kommentarer
Postat av: Linnea

Svar: Ja, det får jag ofta höra, pappa undrade om jag hade sugit av någon så jag hade fått Aids, jävla tjat om kuk-sugande idag :P

2008-09-03 @ 22:05:34
URL: http://lilleplutt.blogg.se/
Postat av: Emelie

Låter ju verkligen som världens roligaste jobb! XP Snarare som en dålig läxa - ta anteckningar, renskriv sedan på datorn.. ><' Men bra att din hals slapp prata i telefon iaf ;)

Jasså, ni kunde faktiskt prata med varandra? =O Wow, I'm surprised! Kanske det är som du säger, det är dags att lägga allt den där skiten som var bakom er? Jaja, whatever liksom, allt var bara dumt XP

Va?? Förlovningsring?? =S Vart fan har jag varit?! XP (är det jag som har dåligt minne, eller vadå? =P)

Hur gick det för er att prata med varandra då? Hur kändes det? Krystat, normalt, whatever? Sjysst av honom att han körde hem dig iaf ;)

2008-09-03 @ 22:57:41
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0