Calling all modebloggare!

Jag har hört ryktas att höstens trend är min fortfarande levande och värkande dröm om horstövlar. Är det sant? Ska de äntligen finnas läthittade?
Efter misslyckade försök att hitta närbelägna skoaffärer som ska utöka skaftlängden på sitt stövelutbud känner jag att jag måste göra en officiell efterlysning?
Var fan får jag tag på ett par svarta läderstövlar som går halvvägs upp på låret för ett överkomligt pris? Och med överkomligt menar jag egentligen 500 men för de här stövlarna kan jag sträcka mig till 2000 och försöka betala min del av hyran i natura till Jens.
Hjälp mig fixa stövlarna i mina drömmar!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Fan va läckra skor alltså, vill ha!!! x3

2009-08-15 @ 12:06:02
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0