En dag ska jag bli en riktig flicka!

Gissa vad jag nyss var smart, impulsiv och drömmande för att göra?
Jag köpte skor. På internet. För jävla snygga skor, men ändå. 1299 kronor kostade skiten. Bäst för dem att jag får snygga ben!

Här köpte jag skönheterna.

MEN VAD FAN! JAG VILL JU LÄGGA UPP BILDEN PÅ DEM JÄVLA SKITBLOGG!

 
Nuså, efter lite fusk ser ni bilden här. Visst är de vackra! Valet stod mellan dem och ett par i lack med snörning och spännen, skithett men läderversionen är vad jag drömt om. Men nästa gång jag impulsdummar mig blir det nog de med spännen...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fan va läckra skor!!! =O Vill haaaaa! Synd bara att mina ben inte skulle komma i dem.. ÄI hate my legs! Fan va du kommer bli snygg i de där, ggr! ;)

2009-08-17 @ 17:30:08
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Beelzeboss

Nice...

Ta med dom på söndag

2009-08-17 @ 19:40:29
URL: http://satan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0