Men om man slår ihop mig och Emelie blir det ju faktiskt 101%

Emelie hade hittat ett test hon tog om hur bra självkänsla man har. Hon fick 83. Så... 101 - 83. Vet ni vad det blir? Jo precis, 18% självkänsla åt mig enligt testet! Tackar, tackar. Nu känner jag mig ju verkligen lyckad.
Men det är lugnt för självförtroendet är fortfarande intakt.

18%

Ditt resultat antyder att du har väldigt dålig självkänsla. Du verkar ha hamnat i en ond cirkel: du känner dig värdelös, vilket gör att du tänker och beter dig på ett sätt som förstärker den felaktiga föreställningen om dig själv. Förmodligen känner du dig frustrerad över detta och vill se en förändring. En god självkänsla är nyckeln till lycka och framgång. En dålig självkänsla gör det svårt att hitta modet som krävs för att nå framgång i arbetslivet, skapa goda relationer och hitta sin plats i världen. Men du kan jobba med att bygga upp din självkänsla och det bästa är att börja direkt - du kommer inte att ångra dig.

Hoppas att ni får bättre resultat.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Men ojdå gumman, hur kunde du få bara 18%? Tycker du det stämmer? Nog måste du väl ha bättre självkänsla än så? <3 It's just a stupid test..

2009-08-26 @ 10:10:57
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0