En halv sida senare

Nej, jag har inte kommit längre än så. Men jag har letat reda på mina gamla gympaklädare långt nere i tvättstugan och jag har hunnit sätta igång en tvättmaskin som är klar om en timme. Till mitt försvar har jag iallafall lyckats motstå frestelsen att sätta igång en film. Jag bara springer ut och in i köket efter mer mat hela tiden istället. Jag säger ju det, jag kan inte plugga utan att konstant ha något att äta på. Tjock som fan är jag. Höhö. Kanske man skulle köpa en pizza för att fira om jag blir klar med Bourdieu så pass tidigt att jag hinner med Foucault...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, I'm just saying; Good luck hunny ;P Hejjar på dig! XD

2009-12-10 @ 15:25:40
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0