Gott nytt år

Hoppas att någon får roligare än mig. Jag har kännt mig varm sen i måndags men inte tänkt på det. I should have. Natten igår tillbringades med att spy 5 gånger och vakna jag vet inte hur många gånger i tron att jag skulle spy eller bara allmänt pipa för att min kropp gjorde ont.
När frukosten idag gjorde mig illamående var det bara att inse, jag festar inte loss ikväll. Hur kul och mysigt det än skulle varit känns det inte värt att gå på fest när jag är 2 grader varmare än jag ska vara, blir utmattad av att ha suttit upp i 5 minuter och fortfarande är paranoid angående min mage.
Hoppas att resten av världen får en roligare kväll än vad jag får.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Stackars sötnos.. =( krama om Krya på dig!

2010-01-12 @ 14:57:18
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0