Älskling, bli glad?

Sitter hemma hos Jens för att inte förfrysa. Hade jag bott närmare Teddy än en halvtimme med buss hade jag säkert svimmat bara av chocken i temperaturskillnad mellan våra rum. Han hade 27 ljuvliga grader i sitt rum där elementet vägrade stängas av. Jag hade 14 grader i mitt rum där inte ens 5 tjog med levande ljus kunde rucka termometern en halv grad uppåt.
Så nu har jag tvingat min stackars stressade pojkvän att låta mig sitta i hans säng och blogga i väntan på att min körlektion ska börja om 50 minuter.
Men Jens är stressad och upptagen och inte glad. Och jag kan inte göra honom glad om jag inte gör hans jobb som jag inte förstår mig på. Så istället sitter jag här och försöker vara tyst.
Snälla älskling bli glad?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är glad. men måste göra denna skit ;_;

2009-02-11 @ 15:28:26
Postat av: Anonym

fettisdagen borde vara väldigt snart ?

2009-02-11 @ 15:49:37
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0