Duktig flicka

Jag har varit jätteduktig idag.
Vaknade i vettig tid, till skillnad från Teddy, vilket resulterade i smaskiga chokladbollar till frukost. HS sa att det gjorde mig till en duktig flicka, så det får räknas med i listan.
Jag kom iväg på min körlektion som bara resulterade i tandagnisslan men inga tårar den här gången. Duktigt? Tveksamt, men en förbättring iallafall.

 Däremot såg jag lite läskigt hälsofreakig ut när jag kom tillbaka till Jens efter lektionen och unnade mig kokt broccoli med sötsursås. Jag vet, det låter dumt. Men det är gott!!!!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tihi, du är så duktig så gumman ^^ Bra att det inte blev nå tårar idag iaf ;P

Chokladbollar?? =O Me also want! XP

2009-02-11 @ 21:11:36
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0