Fittism?

Jag och Kix har en tendens att komma på konstiga frågeställningar. Eller så är det helt enkelt hon som drar fram den sidan hos mig efetrsom hon ofta brukar ha svar på dem?
Idag kom vi iallafall in på ämnet sex och då närmare bestämt kukstorlekar. Men det är ett så pass uttjatat ämne att vi istället gled in på fittdjup. De säger ju att fittan blir djupare när man är riktigt kåt, antagligen för att slippa dunkas ihjäl av varenda centimeter som annars skulle nått rakt upp i botten. (Är inte det förövrigt ett intressant uttryck? Upp i botten.)
Nu måste ju min hjärna sätta igång som vanligt, och typiskt nog dagen efter att jag varit på ungdomsmottagningen med en väldigt överhjälpsam barnmorska.
Så här kommer några frågor, ni som kan svaret är välkomna att ge det annars får jag väl helt enkelt skicka in till veckorevyn eller dylik blaska?
Logiskt nog borde ju kvinnor som är höggravida ha en "nerflyttad" livmodertapp för att ungen lättare ska komma ut. Men de är ju samtidigt ökända för att bli superkåta, hur mycket djupare blir fittan då? Blir den som i "slakt tillstånd" eller som när man är kåt i vanliga fall?
Kix hävdar att fittan anpassar sig efter kuken, ja det är klart att det är sant men då gäller det ju ändå omkretsen. Om fittan skulle hålla på att ändra djup hela tiden beroende på hur stor kuken uppskattas vara vore det ju fruktansvärt ansträngande. Jag och Kix såg framför oss hur livmodertappen var en person som sprang för sitt liv för att undkomma att bli bottnad av en superkuk samtidigt som den sympatiserade med de små kukarna och krympte slidan lite mer så att pluttkuken får känna sig lika stor och mäktig som den som får tappen att fly för glatta livet.

Men som sagt, är det sant på riktigt att slidan blir djupare när man är kåt? Blir den grundare när man väntar barn inom en snar framtid? Om man är graviditetskåt blir den "originaldjup" då eller mer? Anpassar den sig verkligen efter kukar också? Så att om en kille bottnar för mycket så blir man efter ett tag tillräckligt "inknöcklad" för att han ska få plats utan problem?

Kommentarer
Postat av: Älskling <3

så vitt jag vet hö hö hö

så är det längden på kuken som fittan anpassar sig efter.. själva bredden blir en välknullad fitta bara tajtare omkring :>

(vore ju synd om man knullade och fittan inte klämde åt lika skönt efter ett tag :/ )

2009-02-26 @ 12:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0