Goodmorning sunshine

Dir en Grey, Slipknot, Malice Mizer, Dimmu Borgir, Korn, Disturbed och alla andra som förstår mig är det enda jag vill höra just nu.
Igår sög. Jag gick runt och var hungrig och förbannad hela dagen. Minsta lilla fick mig att svära både högljutt och mentalt. Inget kunde göra det bättre. Jag och Jens bestämde oss för att sova hos mig.
Idag vaknade jag i mitt kalla rum och varmvattnet tog slut när jag duschade. Jag hade knappt någon känsel kvar i fingrarna när frukosten var borta. Bilen blev varm ungefär samtidigt som det var dags att kliva ur den. När jag återfått normal kroppstemperatur var det dags att gå till körskolan. Hackade tänder så fort jag klivit ut genom dörren.
Bilskolläraren var lika dryg som vanligt och jag vill verkligen slå ihjäl karln! Emelie, han och jag går lika bra ihop som vi och Pascal. Ni som gick Kiörning, han och jag går lika bra ihop som jag och Stellan - tänk er nu privatlektioner- YAY!
Jag hatar honom. Hatar. Hatar. Hatar. Hatar!
Idag känns som att det kommer bli en precis lika jobbig dag som igår och imåndags. Fin vecka det här, vad ska sabba de kommande dagarna måntro?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men lilla gumman då, sådär ska det ju inte vara!!! =O krama om!

Vi har ju tagit studenten, vi är fria från Pascal, finally!, då ska du ju inte få en ny stand-in inte! XO Om det känns så jävligt med din bilskolelärare tycker jag verkligen du borde hitta nån annan, för det där funkar ju helt enkelt inte gumman... =/ Inte ska du behöva må sådär skit inte!

2009-02-18 @ 11:38:19
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0