Retsticka

Jens är så jävla elak ibland. Har jag sagt att han hatar mig?
Först så tjatar han på mig att sätta mig med Bonniers Trafikskolehelvete med den fula dialekten och när jag lydigt sitter och pluggar precis som alla andra smarta varelser vet att man ska. Då sätter han igång Tenacious D och sjunger med i Fuck her gently samtidigt som han börjar gosa upp sig mot mig. Vad fan är det för jävla stil? Här sitter jag och gör precis som han säger med det dumma programmet, som egentligen säkert är jättebra, och sen vägrar han att ens ge mig lite kuk i ersättning.

Om man kanske skulle ta och investera i ett harem ändå?

Kommentarer
Postat av: beelz

Hehe, vet inte om det var Jehovas. dom kanske bara skulle sälja biblar?

Och du skulle aldrig kunna skrämma dom, shorty :P

2009-02-12 @ 19:48:14
URL: http://satan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha, kan inte va lätt att vara en Elisabeth inte! XD

2009-02-13 @ 09:21:31
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0