Smslisrta

 Ta fram din mobil.
 Gå till inkorgen!
 Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
 Fråga 1 - första meningen i första sms:et
 Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v 1.


1.Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Bra att veta! Tack!

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Kan det vara gott med sprite?

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Jag funderar på att köpa det.

4. Vad är det fulaste du skulle kunna säga åt din fiende?
Vad tycker du om Sourz sour apple?

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Pizza

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Segt

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
Aha!

8. Vad vill du höra mest av allt?
Med?

9. Vad kommer bli dina sista ord vid liv?
Bra bra, mycke semlor.


Kommentarer
Postat av: tistlen

Svar: Håll mig i handen. Och släpp inte. Och om allt går åt skogen, snälla, röva bort mig då? Till långt härifrån. Men jag ska gå dit med öppet sinne, eller vad det nu heter. Dessutom iklädd gummistövlar. Inte i närheten så flotta som dina, men det är i alla fall gummistövlar och det är bra skodon det.

Kram

2009-02-24 @ 09:54:25
URL: http://tistlens.devote.se
Postat av: Petra

Skämtar du? Finns på allvar nudeldagen? Hahaha

2009-02-24 @ 13:24:16
URL: http://petra79.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hahaha, den var bra! XD

2009-02-26 @ 00:45:55
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0