Uff?

Visst fan, det var ju igår som var årets tredje viktigaste vaka efter lussevakan och nyårsafton - Oscarsgalan. Med massa vackra människor som förskönats lite extra, härliga skämt och spännande prisutdelningar. Och ändå sov jag! Hur tänkte jag där egentligen?
Tänkte jag verkligen att min körlektion skulle gå så pass mycket bättre om jag hade 4 timmar extra sömn i kroppen? Eller var jag verkligen trött? Jo, det var jag nog. Men med tillräckligt mycket isbitar i nacken hade nog jag också kunnat vara uppe under hela sändningstiden och ändå prestera samma mängd motorstopp nu på morgonen. Jag ska dit på torsdag igen. En ännu bättre fråga är hur jag täntke där egentligen? Ska jag sitta i samma lilla skitbil som den mannen TVÅ gånger på en vecka? Jag är ju dum i huvudet. Jag förtjänar fan inte bättre än att dras med honom när jag tackar ja utan en chans på att ens hinna försöka övningsköra lite innan dess.
Idag ska jag och Jens städa, det har han lovat. För imorgon ska hans mamma och hennes man ta med sig semlor hit och då måste det iallafall vara något så när mögfritt. Dessutom ska jag till arbetsförmedlingen om 1½ timme för mitt första möte som "godkänt arbetslös". Och ikväll drar min matvecka igån. Så kom igen nu, nämn sex maträtter jag kan slänga ihop innan månaden tar slut! Jag vet redan att jag ska göra kycklinggryta, men vad mer finns det?

Kommentarer
Postat av: Emelie

I've said it before and I'll say it again: b-y-t-l-ä-r-a-r-e!!! Hur ska du kunna lära dig när du vantrivs så??

2009-02-26 @ 00:40:50
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0