Uttråkad

Lista hittad hos Egoina

Stänger du av mobilen när du sover?
Nej. Den stängs bara av hos doktorn och på bio.

Vem såg dig senast naken?
Märtha, Kix och Susanne tror jag?

Hur såg du ut på högstadiet?
Långhårig med tandställning var väl det mest genomgående, annars gick jag igenom lätt gothpunk, hippie och gudvetvad....

Hur är du att ha som arbetskamrat?
Jag är den som drar ner siffrorna i lönebeskedet för timavlönade. Fastnar alldeles för lätt i fikarum, men det kan å andra sidan ha att göra med vilket jobb jag hade....

Har du celluliter?
Nej jag håller mig till de standardiserade fettvalkarna istället. Jag tror iallafall inte att jag har några celluliter? Älskling???

Biter du på naglarna?
Nope, river av dem gör jag däremot. Dumt nog.

Har du något handikapp?
Ärftlig hybris?

Är det rädd för att få hängbröst?
Inte än på ett tag..

Svär du?

Klart som fan att jag gör.

Är du trevlig mot Jehovs vittnen?
Jag är inte direkt otrevlig, mer tydligt ogillande.

Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
Min kycklinggryta.

Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Spenatsoppa!

Har du blivit arresterad?
Inte än

Är du rädd för Securitasvakter?
Nej, men det är lite obehagligt att se dem förfölja dig genom 4 butiker....

Har du någonting att dölja?
Hahaha

Ljuger du?
Klart jag gör, men bara när det behövs.

Har du kysst en polis?
Nej men det kanske vore ett mål att sätta upp, om det är en snygg polis såklart....

Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta din pojkvän från krogen?
Med tanke på att han bor på samma gata som krogen känns det rätt meningslöst... Men visst, kan han inte gå är det klart att jag kan knata iväg och bära honom 70 meter.

Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
Gilmore Girls kanske? Det känns lagom mysigt....

Kommentarer
Postat av: Älskling <3

inga celiuter där inte :)

klämma

2009-02-19 @ 22:05:54
Postat av: Emelie

Sv: Jag vet, visst var de snygga ^^ Varför tror du jag köpte dem ;P Men men, pyjamasen då? Var inte den fin?.. Jag som tyckte den var så snygg.. =P

Och jag vet, känns lite coolt att jag var för bra för dem, hahaha! XD

2009-02-20 @ 00:13:57
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0