Back to Business

Så är vardagen igång igen på riktigt. Jens är från och med idag borta och leker militär med småfolket en gång i veckan vilket innebär att jag, hör och häpna, är hemma flera timmar varje torsdag.
Vad gör man då när man kommer hem under en längre tid än 5 minuter?
Jag har:
Ätit middag.
Satt igång en tvättmaskin. Yay helt plötsligt uppgår mina rikedomar i 15 kronor istället för 10!
Duschat.
Läst bloggar och när det är klart ska jag tillochmed klä på mig.
Häftigt va?

Och den anonyma kommentaren som undrade om kolsyran bubblar när den dricks ur en nappflaska - jodå det bubblar precis lika bra som vanligt även om man tyvärr går miste om allt gott skum.

Kommentarer
Postat av: Beelzeboss

sv: It's an homage!

2009-01-22 @ 18:46:37
Postat av: Josefin

Det va nog min kommentar som va den anonyma... datorn krånglar för jävligt:P

2009-01-22 @ 23:14:12
URL: http://www.jossefinast.com
Postat av: Emelie

Haha, du är jättecool XD

2009-01-23 @ 09:18:47
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0