Godmorgon

Somnade framför Heroes inatt, klockan var väl kanske strax efter 3.
Väcktes en timme senare av Älskling som skulle rätta till sängen (madrassen kan glida runt lite grann). Oavsett hur trött jag var kunde jag ändå inte somna om. Han försvann på 10 minuter men klockan 4.50 var jag fortfarande klarvaken med snurrande tankegångar.
Vaknade till när han klev upp men tittade inte på klockan. Vid 12 kändes det sent att fortsätta sova men jag klarade inte av att gå upp än. Halv 2 väckte älskling mig på riktigt.
Han hade gjort iordning en stor mugg med gott te och honung, tassade över till sängkanten och blåste tedoft i mitt ansikte.
Har jag sagt att min älskling är snäppet finare än alla andras?



Nu ska jag titta på Gossip Girl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0