Ja, allt är Jens fel.

Idag har jag förövrigt sett fler människor än under den senaste veckan. Jag tror inte det är ett bra tecken när de enda jag träffat är Hs och Öviks-Ante som snackade utbildningar och bad Jens om tjänster.
Sofia som bad Jens springa liknande ärenden.
Carola som satt på hans säng och snackade bredbandsleverantörer, sex och popsångerskor.
Dessutom har jag såklart sett Jens, mamma, pappa och Johan.
All in all har jag alltså idag träffat 8 pers. Och det ska vara veckans rekord?
Älskling du måste bli frisk!

Kommentarer
Postat av: Älskling :)

vadå är det mitt fel för då? =/

vi träffar ju folk ändå?

2009-01-22 @ 21:42:20
Postat av: Emelie

Hahaha, stackars lilla Elisabeth då ;P

2009-01-23 @ 09:17:45
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0