Klantarsle

Halv 5 idag skulle jag ha körlektion.
Vid fyra så undrar jag varför mobillarmet inte sagt till att det var dags att röra på sig och sliter mig motvilligt från bloggarna. Jaha, det var därför den inte ringt, jag hade inte satt på larmet. Vilken tur att jag kom ihåg att jag skulle köra tio i 4 då. Eh, vänta nu. Tio I fyra? Vad fan då 15.50? Det måste vara något fel. Jag kan svära på att de sa halv fem! Var är lappen? 15.50... Men det var då själva!
Efter en halvtimmes panikande under vilken jag pratat med Jens och Teddy i väntan på att mamma skulle komma ut ur duschen så är jag relativt lugn men inte riktigt ändå. Mamma var inte allt för nöjd men hon lyckaqdes iallafall lugna ner mig lite grann och lovade att sitta bredvid när jag ringde och ursäktade mig och att jag skulle få en godismuta så fort jag lagt på. Så nu sitter jag här och suger på en rubin samtidigt som jag skäms och hoppas att pappa inte får höra om det här....

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nej men ajdå! =O Du det sög ju XP Fan va jag hatar när såna där saker händer.. Stackars sötnosen då krama om

Fast jag måste ju säga att det känns lite skönt att jag inte är den enda klanten här ibland oss iallafall! XD

2009-01-27 @ 21:28:57
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0