Kommentarer

För ungefär en timme sen gick det inte att kommentera på blogg. Detta gjorde min stackars pojkvän upprörd. Även när han är snabb som attan så hamnar hans kommentarer efter Emelies.
Den här gången skulle han banne mig hinna först!
Och sidan bråkade.
Nu hann han ju visserligen före henne, men hon har egentligen inte ens läst förra inlägget. Räknas det då? Ja, älskling, det är klart att det egentlgien räknas.
Men för att göra det intressant på riktigt, nu har vi ett kommentatorrace mellan Jens och Emelie!

Klara
Färdiga
Publicera!

Kommentarer
Postat av: Anonym

TITTA! jag läste också igenom allt :O



söt du är för min skull älskling <3



älska älska älska

2009-01-20 @ 21:40:48
Postat av: Emelie

Haha, kul att vi hade ett kommentatorsrace och mitt internet dog, just great! XP

2009-01-20 @ 21:51:12
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: moi

svaret på din fråga finns strax uppe på min blogg :)!

2009-01-21 @ 18:39:45
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/
Postat av: Anonym

Går inte att kommentera i det senaste inlägget... skumt... men ja, du har så rätt. och jag är väldigt fundersam på det där med nappflaskan... försvinner inte all kolsyra?

2009-01-22 @ 18:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0