Sömntuta

Jag vet inte varför men jag känner att det är för lite ego i den här bloggen. Så nu, mest för att slippa undan att hjälpa Jens att städa och flytta möbler, ska jag ha ett maraton med bilder på mig. Bilder där jag sover för att vara mer exakt.
Varför? För att Emelie envisas med att fota mig i sömnen.
Varför, egentligen? För att jag vill veta hur många foton det finns på mig när jag sover.

 Stockholm i somras
 Efter studentbalen
 Valborg -08

Så ok, det kanske inte var så många där jag sov-sov. Men faktum kvarstår att hon fotar mig läskigt ofta när jag sover!
Det är fortfarande stalkerfasoner din lilla Rumpnisse!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha, icke då 0=) XD Du är ju så söt när du sover gumman, hehehe ;P + att du lyckas alltid somna före mig, och har jag en kamera i närheten älskar jag att dokumentera det, din lilla sömntuta, för jag har jättekul åt det! XD Hehe ^^

Och såå många var det faktiskt inte jue.. (A)

2009-01-13 @ 23:46:47
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0