You know you love me. XOXO

Det finns de som betyder lite mer än andra. Det finns de ögonblick som betyder lite mer än andra.
Den här helgen har varit ett sådant ögonblick med sådana människor.
Jag, Susanne och Märtha kom hem till mig igår med mer eller mindre klordoftande kroppar och fjantade i mitt rum. Det var en typisk tjejträff fast med bara 3 medlemmar, det gosades, skrattades, jonglerades, pratades och trivdes före vi packade ihop datorn och flyttade ner till gästrummet där vi hann se två GossipGirlavsnitt före sötsuget tog oss. Upp igen för chokladbollssmet och ännu mer prat, när det bara fanns en bråkdel av smeten kvar kom vi ihåg kvällens syfte och hade tagit oss igenom 10 avsnitt innan vi släckte datorn för kvällen och nöjde oss med att ha ögonen öppna.

Efter 5 timmars sömn vaknade vi till Susannes mobilalarm och ockuperade än en gång köket med varm choklad och mackor som förtärdes framför fler avsnitt. Vid elva var Mistress tyvärr tvungen att lämna oss för ett viktigt möte men fram tills nu har jag och Märtha suttit och nördat oss igenom första säsongen, och början på den andra, tillsammans.

Jag vet att det inte låter som mycket. Men det var ordentligt behövligt den här gången.

Kommentarer
Postat av: Älskling :)

I know i love you <3

2009-01-25 @ 18:49:51
Postat av: Emelie

Det låter jättehärligt gumman, ibland behöver man såna här dagar; man behöver inte göra mycket eller så men gör man det med gott sällskap så är det helt underbart <3

Hoppas du kommer gilla spendera 4 dagar i Paris med mig och Marit också, hehehe ;P Bara 4 dagar kvar nu, tjohi! =D

2009-01-25 @ 21:20:12
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Mistress

Du vet att jag hade stannat om jag kunnat, men vi såg ju ändå en hel del tillsammans, även om jag somnade lite tidigare än dig och Märtha ^^"

2009-01-25 @ 22:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0