Teddy!

Var med världens mysigaste Teddybjörn igår och fan vad skön det var att äntligen få umgås som vi brukar, utan hela kompisgäng och en massa sprit. Filmer vi kan utantill och ryggkli går minst lika bra.
Besöket började med att hans mamma och hennes man drog runt oss på birstas alla byggvaruhus, fast Teddy bara skulle köpa en hårddisk. Men det tog ju bara 3 timmar att titta på brädor och kuddar. Jag och Teddy roade oss genom att bedöma knullbarheten i de olika superbadkaren istället och på Ikea letade vi efter flygande mattor. Bara för att vuxna inte vet hur man hittar de roliga butikerna betyder inte det at vi måste dö av tristess, eller hur?
Till slut rörde vi oss iallafall hemåt, med en godispåse i handen, och kunde börja kolla på filmerna. Jag hade med mig Bridge to Terabithia som Teddy visserligen tyckte var bra "för en barnfilm" die motherfucker die! men hans hysteriska skratt varje gång de visade jätten tog bort min magi i filmen.
Sen satte vi igång de gamla invanda Dödligt Vapen 1 & 2 samtidigt som ryggkliandet och livsfilosofierna började ta fart.
Ja, jag missade sista bussen hem eftersom den gick 4 minuter efter första filmens slut och han bor typ 20 minuter från busshållplatsen. Men Jens var en snäll människa som kom och hämtade mig vid halv3 nån gång, efter att Teddy visat ett träd som är som hämtat ur Inu Yasha.

Jag köpte två nya teer också så nu måste vi hämta teklämmorna från andra lägenheten!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Va mysigt det lät som du hade det med din Teddy :3



Och svar på din kommentar:

Det var alltså 3 par skor på en typ 15-30 minuter ;) Tror bara en kvart XD Men vi shoppade inte länge alls, de andra började klaga, suck..

2009-07-21 @ 19:59:48
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0