BK vs Avenyn vs LAN

Bussen kom in vid 10, mötte upp med John på navet och satte oss på bk i väntan på resten. När Fredde, tror jag det var, hade dykt upp kom snacket igång på riktigt. Fyllehistorierna duggade tätt från pojkarna före vi skålade på att jag skulle vara snygg när kvällen var slut - ja, vi tänkte minsann dricka så mycket.
Fredde drog hem när vi stod och väntade på att beställa andra glaset, som för övrigt var misslyckat. Bad om en sur 4a men fick en sötsliskig 6a. Jag har aldrig förut shottat en drink men det var intressant, this is how you do it: 1, be om extra citronskivor. 2, ta en skiva och drick såmycket du hinner före smaklökarna är tillbaka. 3, upprepa tills glaset är tomt.
Knatade iväg till Club Destroyer på avenyn istället för att möta upp med Jacke och Teddy, tyvärr hade de blivit förföljda av ett visst Hår som fortfarande inte kan säga ett ord i min närhet men har läskiga ögon. Efter att ha beslutat att vår törst och hörselstimulans var värd de 130 kronorna de utpressarna ville ha i inträde konstaterades det att min cider verkligen har dött ut på krogar, tequilan fick finnas där för mig istället men det är också trevligt.
Bandet lät som Rammstein på svenska, typ en bra låt men stämningen var så bra att en smirnoff och en tequila faktiskt kunde få tillochmed mitt huvud i gungning. Kände inte ett dugg men så fort jag tagit ett steg utanför krogens dörr när de stängde så började min kurs bli lika vinglig som en röd jävla slalombacke.
Visste ni att det finns läskigt rika personer i sundsvall? Snubben som John lanade hos bodde fan i ett jävla slott! Med pool! Så jag vet att det är sent ute men vad fan, nu har jag också fått sommarens första dopp. Nördar är för övrigt världens bästa folkgrupp. Det räcker med att dra av sig linnet och jeansen sen har man en personlig arme av villiga slavar som hämtar vad man än ber dem om! Måste fan börja hänga runt lättklädd på lan oftare.
Vid halv5 var jag, Teddy och Hellaz (fortfarande inte avskakad) på väg hem till Jacke för någon timmes sömn före bussen skulle gå. Hellaz snodde vardagsrumssoffan vilket gjorde att jag panikartat anmälde mig som sängsnyltare, skit samma vem av de andra två jag skulle ligga och hosta på men fan heller att jag sover på golvet nedanför Håret! Hamnade bredvid Teddy och bara låg och snackade skit och garvade tills klockan var typ kvart över 6, grejen var bara att vi skulle upp halv8 för att hinna till bussen. Jag vet inte om jag somnade då eller senare men det kvittar egentligen, jag sov iallafall mer än stackarn som låg och svettades ihjäl bredvid mig...

Men jo, jag hade iallafall jävligt kul under min lördagskväll - trots en grads feber.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Låter ju faktiskt som en väldigt kul kväll det där gumman! =D I'm glad you had fun ;) <3

2009-06-29 @ 14:05:55
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0