Do you remember?

Detta gjorde jag för...

för 15 år sedan (1994):
Var 5 år.
Rymde hemifrån ungefär en gång i veckan.
Sprang runt i skogen och lekte en massa.
Såg Lejonkungen på bio.


för 10 år sedan (1999)
Gick i fyran.
Hatade min lärare.
Började umgås mer med tjejer än killar.


för 5 år sedan (2004)
Gick i åttan.
Kom äntligen upp i 40 kg.
Slutade växa på längden.


för 3 år sedan (2006)
Gick i 2an på gymnasiet.
Blev av med oskulden.
Var på medeltidsveckan.


för 1 år sedan (2008)

Tog jag studenten.
Sa upp mig från jobbet.
Blev ihop med Jens.


för 3 månader sedan (mars 2009)

Fyllde jag 20.

Hade jag varit arbetslös i ett halvår och började äntligen få bidrag.


igår
Var hela jag totalt fail.
Bråkade jag med Jens utan anledning igen.
Fick mensvärk för ungefär 8e gången i mitt liv.
Försvann all motivation för körkort jag någonsin haft.


idag
Har jag vaknat.
Kollat på Rachel Ray.
Borde gå till körskolan och snacka om tillståndet.


i morgon
Är det lördag och nationaldag.
Tycker Jens att vi ska dra med oss Susanne och hennes pojkvän ut till stugan för att paddla kanot och picnic.


om 1 år (2010)
Har jag förhoppningsvis kommit in på nån av de linjer jag sökt på folkhögskolan.
Bor jag troligtvis ihop med Jens.
Måste jag ha ett jobb.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Kanot och picknick? Va mysigt!

Interesting lista att läsa ^
^

2009-06-05 @ 12:07:50
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Kix

"Tycker Jens att vi ska dra med oss Susanne och hennes pojkvän ut till stugan för att paddla kanot och picnic."



ooo, double date o: klapp klapp

2009-06-05 @ 12:08:30
URL: http://zerokex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0