.

Ni vet ju att jag sökt till folkhögskola i höst.
Brevet kom igår, mamma skrev ett sms och jag ringde genast upp och bad henne att öppna det.

Jag kom inte in.

Inte för att jag var för dålig. Inte ens för att för många sökt. Nej nej, jag kom inte in för att den ekonomiska situationen i världen inte tillåter dem att ha kvar just de linjer som jag har sökt.
Tack så jävla mycket inflationen! Jag får inget jobb för att ingen har råd att anställa outbildade personer som jag och nu får jag tydligen inte ens studera vidare för att ni inte har råd med lärare.

Världen hatar mig och jag kommer inte ta mig hel ur ett till år som helt sysslolös.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nej men fy fan va nedrigt! =O Jävla skit alltså!

Men ge inte upp gumman, någon gång måste det vända, det bara måste det! Jag vet det är svårt, men tänk positivt! försöker skicka positiva tankar över datorn

Tänker på dig sötnos, det ordnar sig ska du se! <3

2009-06-14 @ 21:59:16
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0