Hej och välkomna till 20 frågor och lite mer.

24 frågor alltså.

Lista hämtad hos Emelie.

24 frågor skall besvaras.
Reglerna är: 1. Svara på frågorna. 2. Ta bort en fråga du inte gillar och lägg till en ny. 3. Skicka vidare till 8 bloggare.


1. Vilken parfym använder du?

Ingen
2. Vem kysste du senast?
Jens
3. Vad läser du just nu?
Absolut ingenting
4. Dagens höjdpunkt?
Jensmys so far men senare ska vi paddla kanot och äta jordgubbar så fråga igen om nån timme.
5. Vad heter du i andra namn?
Anna Sara
6. Vad var ditt senaste inköp?
Ett armband på marknaden tror jag.
7. Vad är ditt favoritdjur?
Så sjukt svår fråga. Gillar pingviner men elefanter är också häftiga.
8. Vad är ditt viktigaste mål för tillfället?
Få ett jobb!
9. Vad tycker du om personen som skickade frågorna till dig?
Hon är söt <3
10. Vilken är din ögonfärg?
 Grönbruna oftast
11. Om du kunde ändra något hos dig själv, vad skulle det vara?
Gillar knappt något på mitt utseende men .... ansiktet kanske? Det är svårast att dölja
12. Om du kunde vara var som helst i världen de kommande timmarna, var skulle du då vara?
Vid en skogssjö.
13. Vad värdesätter du hos dina vänner?
Ärlighet och kärlek
14. Vad är dina sommarplaner?
Ska försöka få ett jobb hur omöjligt det än känns. Ta körkort (fast jag inte vill alls just nu). Medeltidsveckan!
15. Vilket är ditt drömyrke?
Skådis eller att äga mitt eget café
16. Vad lyssnar du på nu?
Datorsus
17. Vad får dig att gråta?
Filmer och böcker vanligtvis men nu har jag fjollat till mig och gråter för bokstavligt talat allt.
18. Nämn tre saker som får dig att le.
Mina vänner, solsken och kyssar
19. Vilken sorts musikstil gillar du?
HAHAHA allt utom enbart dunktechno och dansband går i princip hem.
20. Vilka är dina favoritserier på tv?
Gossip Girl, House, Scrubs, How I met your mother och Big Bang Theory
21. Vad har du på dig just nu?
Trosor och täcke
22. Vilket är ditt favoritgodis?
Älskar sura godisar och lakrits!
23. Hur många barn vill du ha?
Inga alls?
24. Vad är din största fobi?
Vet inte säkert

Jag utmanar alla som känner för att ta åt sig.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tihi, jag vet att fråga 2 var din ^^ Fråga 19 var min =P Tyckte frågan som var innan var så tråkig, och jag visste inte vad jag skulle svara XD

Ska du till medeltidsveckan hunny?? =O Det ska jag med! Vi måste ses!!! <3

2009-06-06 @ 12:05:44
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0