Jag lever

Nu har jag kommit ner till storstaden. Det tog ett tag och gick inte alls så smidigt som det brukar, jag skyller på att jag missade frukosten.
Tydligen är det inte en bra ide att leva på 1½ liter bubblig ramlösa ombord på en studsande buss för idag har jag för första gången sen typ mellanstadiet råkat ut för åksjkuka. 4 jävla gånger fick jag rusa ner till toaletten. Ingen riktig spya kommer det ju heller utan bara nåt skum som smakar ramlösa och stinker magsyra. Yes, jag känner mig fräshast i världen.
Mobilen dog i Uppsala men Linnea är en snäll person och satt ändå på centralen och väntade och såg så där söt ut som bara Linnea kan. Hon bjöd tillochmed på pizza. Yes, lättköpt is my middlename.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Huva då, stackars gumman att resan skulle vara så jävlig =/ krama om Var nog ingen höjdare att skippa frukosten, nej.. ><'

Men det låter kanon att du kom fram bra iaf, och va sött av Linnea att bjuda på pizza! ^^

2009-06-11 @ 15:35:39
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Kix

Toppen! Bra att du kom fram hel och inte styckmördad :3

2009-06-11 @ 22:38:35
URL: http://zerokex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0