Packad och klar

Nu har jag varit jätteduktig.
Jag sov visserligen till ungefär halv tolv vilket måste vara något slags rekord för sjusovande när jag varken är sjuk eller slarvat med att somna i tid. Men jag har packat inför helgens stockholmsresa och lämnat alla dumma papper om förnyat tillstånd hemma hos föräldrarna. Hur duktigt är inte det?
I am awesome! Fick tillochmed ner all packning i min ryggsäck trots duschgrejs, smidigt värre.
Ska bara försöka komma upp utan Jens klockan 6 imorgonbitti, håll tummarna för att han släpper upp mig ur sängen?

Fast nu fick jag ett sms från mamma om att jag inte skrivit under på ett av de femtielva papprerna så jag måste tydligen hem igen bara för att skriva mitt namn på ett papper. Oj, så dumt.

Kommentarer
Postat av: Beelz

Hahahhaa, kallar du det sjusovande när du går upp vid tolv?!

Fy fan jag gick upp 15.00 och tycker jag är duktig!

2009-06-10 @ 15:36:38
URL: http://satan.blogg.se/
Postat av: Kix

Det är bra att man har föräldrar till sådant.

2009-06-10 @ 19:47:27
URL: http://zerokex.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag kan faktiskt få upp dig imorgon också älskling :)

blötpuss

2009-06-10 @ 20:42:07
Postat av: Emelie

Va du är duktig som packat och allt ;)

Drygt det där med papprerna, but be strong, I know you can do it hunny! <3

Ha en sån underbar helg i Sthlm, det unnar jag dig! <3

2009-06-10 @ 21:51:53
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Beelzeboss

Undrar vad fan du ska göra medans jag klarar ut Prototype på fredag-söndag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0