To tell or not to tell?

Ska försöka masa mig hemåt och hämta min post idag.
Susanne och Märtha var peppade på GGmaraton hos Susanne ikväll också och jag är så trött att jag inte vet vad jag tycker, samtidigt vet jag att det inte skulle vara någon skillnad på att sitta i Susannes soffa eller Jens säng... Får se hur det blir men det slutar säkert med Gossip Girl ändå om jag känner mig rätt.
Borde jag passa på att berätta för föräldrarna att vi tittat på en superfin etta? Samtidigt känns det onödigt att säga nåt före vi bestämt oss, de har ju vetat genom typ hela förhållandet att vi vill flytta ihop. Nåja, till helgen vet vi säkert så de får väl höra det då...
För övrigt ser Bloggs nya framsida hemsk ut, just saying.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Gossip Girl låter mysigt :3

2009-06-25 @ 18:41:43
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0