WOHO!

Solen skiner, lite för varmt men hellre åt det hållet efter hur det såg ut senast jag kände mig frisk.
Lägenheten är fortfarande superfin och nu är det bestämt. I mitten av juli börjar vi flytta in i den. Det är bara 3 veckor kvar! Kan ni förstå det???
Nästintill frisk, låtsas som det om inte annat och är ju ljusår före Jens i kampen om återställt immunförsvar.
Krogen ikväll och det kommer att bli hur kul som helst att återse BK och Stefans improviserade superdrinkar även om jag har lite dåligt samvete för att lämna min döende älskling ensam hemma en hel natt, får ta första bästa buss hem imorgon bitti...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Återigen; STORT GRATTIS! Fan va häftigt alltså!!! x3

Åååh, BK, va roligt! =O Ha så kul älskling <3

2009-06-27 @ 18:39:04
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Beelz

woah. Pax för sovplats i evighet.

2009-06-28 @ 05:13:54
URL: http://satan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0