2.9kg

Idag är jag lat. Så där korkat lat så att jag inte alls går iväg och gör vad jag ska, typ dyka upp när företag letar efter folk att anställa.
Men lite har jag fått gjort iallafall. Typ tvätta, äta och handla.
Det här inlägget handlar om själva affärsbesöket bara för att det hittills är det mest roande jag gjort idag.

När vi kommit till kassorna kommer pappa på snilleblixten att vi måste ju ha något att tugga på ikväll framför TVn! Alltså vandrar vi iväg till godishyllan för choklad kommer faktiskt från bönor och dessutom innehåller gelatin en massa protein och annat nyttigt. Jag får den stora äran att plocka i påsen och tar såklart min roll på största möjliga allvar. Bakom vid frysdiskarna står pappa som klagar över att jag tar för mycket av allting, påsen kommer ju vara slut vid hälften av godiset. Så fel man kan ha! Jag lyckades minsann, 2.9kg och den gick precis att stänga. Han kan slänga sig i väggen om han tycker att jag är dålig på att plocka.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Gu va gott med så mycket godis!!! 2,9kg, ge mig!!!

Jag saknar det underbart goda lösgodiset, suck...

2009-03-24 @ 11:03:44
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0