Dåliga vanor?

Min pojkvän måste vara världens grinigaste person. Oavsett hur mycket jag bönar och ber, eller försöker med våld, så får jag alldeles för sällan min vilja igenom när det kommer till sömnvanor.
Jag tycker om att hålla i hans kuk när jag ska sova. Den är len, passar bra i min hand och är i behaglig höjd. Men ändå klagar han på att jag när det är dags att krypa ner fixar fram ett stånd på honom, håller i det och sen somnar. Jag förstår inte vad som är problematiskt med det? Han försökte förklara det med att det skulle vara precis lika elakt(?!) om han envisades med att sticka upp ett finger i mig så fort han blev trött. Men det är ju en helt annan sak, då skulle ju hans arm hamna hur obekvämt som helst!

En annan konstigt dum grej han har för sig är när han ska bre nutellamackor. Till att börja med har han ett lika tjockt lager nutella som han brukar ha av smör, vilket varenda människa vet är på tok för litet. Men dessutom så har han en vana av att lämna kvar nutella på kniven efteråt. Så kan man ju inte göra, det är ju slöseri! Krämen hinner ju stelna och flagna och bli alldeles äcklig. Har man brett en nutellamacka så ska man efteråt lämna tillbaka krämen som blir över i burken, och inte längst uppe vid locket där den ändå stelnar, man måste peta ner avskrapet ordentligt så att krämigheten bevaras. Det är viktiga grejer!

Vad är era åsikter?
Är jag jobbig som vill hålla i hans kuk i sömnen eller är han bara den gnällspik jag anklagar honom för att vara?
Har ni ordentliga lager av nutella på 1cm eller measr ni också? Lämnar ni kräm på kniven eller puttar ni ordentligt ner den i burken igen?

Jag älskar dig ändå Jens!

Kommentarer
Postat av: Karin

1. Med tanke på att du kåtar upp honom när du håller i den och sen somnar så är du elak

2. Man löser enkelt problemet: Man äter inte nutella.

2009-03-09 @ 09:33:18
Postat av: Älskling <3

TACK! karin förstår mitt problem att sova sen :p

men nutella är gott när det har torkat in lite ;)

2009-03-09 @ 09:39:02
Postat av: I Love You More Than Cumshots

But we already know you are evil :)



As wonderful as you think it feels to hold it, to stroke it, to feel the blood pump - either stop it so he can get some sleep or finish the job once you've started!



2009-03-15 @ 22:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0