Ett kärt återseende

Gossip Girl har äntligen börjat igen. Mitt i andra säsongen så hade de mage att i höstas ta ett avbrott för thanksgiving, jul och nyår. Hur elakt är inte det?
Sen började det igen och efter avsnitt 17 som släpptes den 4e februari. Och sen har det stått stilla! I flera veckor har jag fått sitta och desperat vänta på omstarten och under tiden nöja mig med gamla avsnitt.
Och nu har det 18e avsnittet äntligen kommit ut! Förstår ni vilken lycka som fyllde mig när jag äntligen fick se alla de vackra människorna igen?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahahaha, du är så sött besatt gumman! XD

Happy for you att det börjat igen iaf ;)

2009-03-17 @ 23:01:09
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Erika!

Anna har fått jobb =D=D=D=D

2009-03-18 @ 11:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0