Tänk om man levde i en TVserie

Då skulle man göra såna där klyshigt gulliga saker som att äta middag tillsammans, vara väluppfostrade och skratta tillsammans åt familjefilmer. Nej, sånt gör inte vi hemma hos oss, vi äter visserligen tillsammans men annars är allt rätt intesomjagjustskrev.
Tills ikväll när Johan fick något ryck och frågade pappa någonting som fick honom att leta fram gamla foton från när han och mamma träffades.
Vi satt och garvade åt en bakfull pappa som såg läskigt nördig ut eller hur mamma såg allmänt dum ut på de där konstiga fotona. Men det bästa fotot under kvällen var ändå från när det var någon slags karneval i Umeå.


Det här är min pappa som ung student, före han har börjat supa för kvällen - tror jag.

Kommentarer
Postat av: tistlen

det gick bra idag! och jag har nog dig att tacka en del för det. en ellis som håller handen gör susen, ser du. jag tackar.

kram



fin pappa.

2009-03-30 @ 16:34:15
URL: http://tistlens.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0