Trötter

Vaknade när alarmet på mobilen satte igång kvart i elva. Om 30 minuter skulle jag sitta i körskolans silvriga minibil.
My ass tyckte jag.
Precis när klockan slog elva lyckades jag, efter kraftiga påtryckningar från Jens, sätta mig upp i sängen. Sen snabbt slänga på sig kläder och rusa iväg.
Jag skyllde varje teoretiskt missöde på att jag varit vaken i en kvart, han såg ut som att han ville köpa det.
Ringde Kix på tillbakavägen och hörde hennes åsikt om födelsedagsfirande, hon stod på min sida.
Pratade med mamma ett tag när jag kom hem och sen iväg till Jens igen.
Nu borde jag egentlgien sova lite till eftersom jag fortfarande känner mig som en zombie med för tight koppel men om 40 minuter börjar ju Top Model så det får vänta tills efteråt...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hur blir det med födelsedagsfirandet? =) Åh va jag hatar att jag missar din födelsedag gumman! =( Får fira dig när jag är hemma i maj istället ^^ Va sägs om en bastudejt? ;)

2009-03-12 @ 23:11:17
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Älskling <3

Jag stödjer också dina tankar om födelsedagen gumman :)

2009-03-13 @ 08:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0