Uff

Jag har äntligen fått mitt brev med frågepapper från GFK men jag glömde bort att öppna det igår när jag var hemma.
Just nu sitter jag invirad i Jens morgonrock bara för att jag inte hann orka klä på mig före Ante dök upp för kanske två timmar sedan...
Eve sprang förbi för att vara söt men nu är hon och äter, hon lovade dock att komma tillbaka efter att ha lidit sig igenom skolans fiskpinnar.
Om 2 timmar ska jag övningsköra och sen ska jag hem för att inspektera hur mycket grädde som finns för kvällens våfflor och börja med smeten.
Nej, det är inte en särskilt intressant dag jag har framför mig.
Hoppas ni förlåter mig för att jag blivit sämst på att blogga men helgen var upptagen och sen fick jag en dagbok och den måste ju faktiskt också få sin beskärda del av tankeverksamheten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0