Crossed the point of no return

Klockan 8 torsdag den elfte juni ska jag befinna mig på navet nere i Sundsvall. Frågan är om jag ska sova hos någon eller om jag ska åka hemifrån vid 7tiden. Inte så lätt val alla gånger.
Jag ska ner till stockholm för att lämna tillbaka en bok jag lånade i november och passar på att hälsa på Beelz och Linnea.
Riktigt vad vi ska göra under helgen vet jag inte, men han har lovat att inte vara lika lättchockad den här gången när hon och jag kommer igång i vår diskussion om avsugningar och andra spännande samtalsämnen. Ut ska vi också så vi får se hur utblottad jag kommer att vara när jag kommer tillbaka på söndag kväll.
Men det är säkert värt de 300 kronorna jag betalar för att åka ner.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Låter trevligt! =D Ha så kul sötnos ^^

2009-05-25 @ 15:25:35
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0