Grattis din lilla Rumpnisse, nu är vi båda gamla nuckor

Firade Emelie i fredags och det var verkligen hur kul som helst!
Vi åkte ut till hennes stuga, grillade, drack och öppnade presenter före vi drog fram 2 kortlekar - Sanning eller Konsekvens (Elaka versionen) och Jag Har Aldrig - och lika många vattenpipor, vilket tydligen inte är min grej. Känns rätt ovärt att suga i sig vakum, andas ut rök och några sekunder senare känna en oidentifierad sötsliskig smak i munnen, men nu har jag iaf provat att röka något annat än lakritspipor och chokladcigaretter...
Kortlekarna var jätteroliga även om vi snabbt bytte från Jag har aldrig när det bara var jag som fick dricka på nästan allt och de andra inte ville nyktra till. Men det var ändå spännande att veta vilka som blivit utsatta för analsex och hur många som lyssnade på Jpop. Sanning eller Konkakorten var lite mer "effektiva" när man fick dricka hur mycket man ville men ändå tvingades berätta knäppa historier. Tycker dock synd om Kix som fick slicka min armhåla....
Efter ett tag flyttade vi in från altanen igen för att äta tårta och sätta igång Singstar före Röda Korsetflickorna skulle åka hem och jag däckade uppochner på soffan i väntan på att spela biljard.

Nästa morgon vaknade jag vid 8, läste lite ur Bridge To Terabithia som jag lånat just för att läsa något kort under morgonen före jag somnade om igen en timme senare. När alla var vakna vid 11 började den sedvanliga frukostorgien med den resterande tårtan, kvarglömda grillspett i kylskåpet och alla ostkrokar och popcorn so inte försvunnit kvällen innan. Lägg på en halv mjukglass på det och försök förstå varför jag låg i matkoma tills 7tiden på kvällen...

Här följer ett urval av bilderna från min kamera... SKICKA BILDERNA FFS!



Sa jag förresten att Christoophers gaydar påstår att Jens är bi? Efter att han och Susannes pojkvän har lämnat oss för att förlova sig med varandra börjar man nästan tro på det....

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack hunny, ja, nu är vi gamtanter båda två! XD

Och jag hade också verkligen superkul i fredags, vilken jäkligt kul fest det var må jag ju säga! =D

2009-05-11 @ 01:47:34
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0