Hår

Kix klippte förresten av mitt hår igår. Glömde kolla hur mycket vikt jag gick ner av det, har alltid undrat hur mycket man kan skylla övervikt på långt hår så att kapa från precis nedanför axlarna till typ käkbenen borde väl kunna vara... ett halvt kilo? Fan att Jens inte har en våg så vi kunde bekräfta den hypotesen. Måste komma ihåg det nästa gång någon klipper en märkbar mängd hår!

Eve har fått mig att byta frisyr på henne några gånger under kvällen och vi blir helt lyriska. Hon älskar känslan av att någon leker med hennes hår nästan lika mycket som jag gör. Men att leka med hennes hår är ett sant nöje som får mig att undra varför jag gett upp hårknarkandet. Tjockt, lockigt guldrött hår som är lent som sammet. Jag tror jag är kär. Kan man gifta sig med någon annans hår?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Way, the Hårknarkare is back! XD

2009-05-23 @ 23:18:54
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0