Jag förstår inte hur han står ut

Varför slår jag så lätt över på Bitchmode? Jag hatar den sidan av mig och han förtjänar verkligen inte att utsättas för det!
Han skulle bara äta middag sen skulle vi åka och handla. Jag tyckte att han aldrig verkade vara på väg så jag rörde mig inte ifrån sängen och datorn. När han tyckte att det absolut var dags att åka iväg så slog jag på något sätt över. Från en puss, till spelat tjurig, till allmänt hemsk. Det gick på mindre än 5 minuter! Jag är fan inte riktigt klok.
Det slutade med att jag placerade mig på sängen igen utan att möta hans blick och han smällde igen dörren efter sig. Och jag vet att det låter fjantigt men just att det är första gången vi inte har sagt hejdå på riktigt och att jag slog över så snabbt. Igen.

Hade jag varit han hade jag dumpat mig för evigheter sen, varför är jag så hemsk?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nej men lilla gumman då, inte är du hemsk inte! =O Men det är så irriterande när hormonerna tar över och det kan bli så fel huvaliga.. =( kramar om

2009-05-18 @ 22:15:00
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Karin

looks like we have the same problem..

bitchmode x2000 utsätter jag tyvärr Peter för. :/

Vi kanske borde ta en fika någondag snart? Saknar våra roliga pratstunder (och gratis torra kakor) XD

2009-05-19 @ 09:10:07
Postat av: Erika!

Du är inte ensam. Jag är en häxa. =D

2009-05-19 @ 14:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0