Jobbförmåner

Vi blev klara med jobbet igår. Tanken var att vi igår skulle fixa och packa in de sista journalerna och det var vi klara med efter ungefär en timme, sen satt vi bara en halvtimme extra i fikarummet och pratade för att vi fortfarande fick betalt. Idag skulle vi ha packat men det ringde Kerstin igår och sa att det inte behövdes så idag är vår enda uppgift att skriva på ett papper som säger att vi jobbat där den här veckan också. Nu ringde hon och frågade om jag kunde komma till halv12 för då kan hon passa på att bjuda mig och Pillo på lunch som tack för att vi ställde upp och jobbade.
Hur bra är det inte med jobbförmåner när det inte finns jobb kvar?

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej!

Jag har sökt jobb i en butik som säljer elektronikprylar, vill inte bli förknippad med den innan jag vet om jag fick jobbet :P

Ha de bra! :)

2009-05-14 @ 10:41:42
URL: http://lilleplutt.blogg.se/
Postat av: Emelie

Trevligt att bli bjuden på lunch ^^ Trist att bli arbetslös igen dock =/ Hoppas du hittar något annat snart gumman!

2009-05-14 @ 14:55:37
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0