Långhelg

Torsdag:
Broken Flowers suger. Undvik den filmen!!!!
Detta kom vi på alldeles för sent i torsdags kväll.

Fredag:
Jens har ett nytt Wiispel, Ultimate Allience, där man får spela olika hjältar från Marvel och jag är faktiskt rätt duktig som Storm även om jag hela tiden tappar bort var på skärmen jag befinner mig.

Lördag:
Idag var jag, Jens, Camilla och Eve vid västanåfallet. Först klättrade vi upp för att kunna se ner på världen och när vi kom ner åt vi upp den medhavda pastasalladen och kladdkakan före det började regna och vi tog oss in till stan igen där vi mös framför Edward Scissorhands hos Camilla, nördade patianter kring hennes köksbord och om någon timme ska vi på bittens och mysa eftersom jag tydligen inte varit på krogen sen i Paris.



Nej, det är inte mycket bloggmaterial eller motivation i mig just nu men jag tänkte iallafall berätta att jag lever och försöker delta i omvärlden även om jag för tillfället hatar den.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Va mysigt helg det låter som du haft gumman! :3

Jag vill också gå ut! Har inte varit ute på länge och är jättesugen, dock har jag ingen att gå ut med, suck...

2009-05-23 @ 20:18:12
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0