Morrn

37.5'C när jag vanligtvis ligger på 36.6'C. Jodå, jag mr finfint. Ligger i soffan och slötittar på Rachel Ray, eller The Cheeeeeselady som Jens så fint kallar henne.
De tog upp reklamkampanjen för Gossip Girl. Jag tyckte den var skitsmart (särskilt den med Chuck) och de tyckte att den var opassande.
Tankar?



Usch vad sugen jag blev på säsong 3 nu....


Om 4 timmar ska jag röra mig mot arbetsförmedlingen. Skulle gärna ha gått på promenad men prioriterar nog krafterna till mötet istället. Blääää, varför är alla sjuka nu för? Det är ju marknad i helgen!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Me want Gossip Girl, noooow! XD Vet man när det kommer sätta igång än?? _

Oh, mys med marknad! =D

2009-05-26 @ 21:37:29
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: jens

bli frisk då :)

friskpuss

2009-05-27 @ 22:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0