That's a secret I'll never tell. XOXO Gossip Girl

Bara för att alla andra får freaka över säsongsavslutningen tänker jag också göra det.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Så bra!
Erika ringde igår och tjöt och grät över hur bra det var men ville inte spoila när jag inte fått ner hela avsnittet. Och i början förstod jag verkligen inte vad hon pratade om. Vad fan då fint allt är ju bara hysteriskt! Lögnerska.
Liiite finare med kuttrande och fåniga leenden. Katastrof. Tårögda fåniga leenden, kanske fortsätter det bli bätter nu? Nähä. Men i slutet, i slutet var allting så fint, sött, och fullt av löften. Jag förstår helt plötsligt lite bättre varifrån telefonsamtalet kom....
Åh! Jag vill ha nästa säsong på en gång!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, jag håller med dig iaf! Erika skrev till mig om avsnittet och var helt freakad, hon ville så gärna avslöja (om blair och chuck), nästan som hon skulle dö om hon inte fick berätta! XD Men jag hindrade henne iaf =P Men sen såg jag och förstod inte till en början vad hon surrat om, men sen, i slutet, då förstod jag! <3 Jag vill inte vänta, jag vill se fortsättningen nuuuu!

2009-05-20 @ 10:48:14
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: spiderchick

vi försökte inte få barn alls kan man väl säga, det hände ändå. Till vår stora lycka =))

2009-05-21 @ 12:13:32
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0