The Cake Is A Lie!

Nu har jag gjort chunkey-monkeykakan och det måste ju vara något fel på receptmakarna. Trots att kakan fick stå i ugnen dubbla tiden var det bara smet under en tunn, tunn skorpa som kom ut ur ugnen. Fail på dem. Det som luktat så gott och låtit så frestande när jag läst receptet blev helt misslyckat. Det var inte ens gott att äta den varma smeten när jag gett upp!



Nu när jag tänker på det så ser den sista bilden lite ut som rinnigt bajs. Vad äcklig jag är som åt....



Bio och dubbeldejt med Susanne och Jonathan ikväll. Äntligen får man se nya X-Men!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Va nedrigt, när man sett fram emot en sak också går det bara åt helskotta! =O

Ha kul på bion iaf!

2009-05-07 @ 22:09:43
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0