Ugh...

Vaknade i soffan hemma av att telefonen ringde vid kvart över elva, efter att ha somnat om vid 9tiden. Jag är fortfarande lite död. Vet fortfarande inte varför.
Har hängt upp tvätten, tackat nej till en söt telefonförsäljare från Umeå, satt igång diskmaskinen och borde städa i köket efter min matvecka. Men jag orkar inte. Inte ens en liten del av mig orkar. Det enda jag vill är att det ska vara torsdag så att Jens kommer hem igen och att få sova fram tills han hör av sig och säger att han är hemma.

Men att febern från igår är borta är ju alltid något att vara glad för antar jag...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Stackars lilla sötnosen då krama om <3

2009-05-25 @ 15:52:16
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0